Наразі ще не подано жодної петиції

+ Подати петицію
Будинок дитячої та юнацької творчості

27 квітня 2017 року  відбувся районний етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»)

У грі взяли участь :

1.ЗОШ-інтернат I-III ст.смт.Сутиски ,назва їхнього рою «Нащадки Нечая»

2.Шершнянська ЗОШ «Шершуни»

3.Ворошилівська ЗОШ «Нащадки Вороша»

4.школа с.Черемошне  «Нащадки козацької слави»

5.Гніванська ЗОШ № 2  «Єдність»

6.Краснянська школа «Литаври»

7.Гніванська школа №1 «Українські отамани»

8.Гніванська школа №3 «Витавські козаки»

9.Строянецька школа «Козацькі діти»

10. Сутисківська ЗОШ  «Добросуд»

11.Тиврівський ліцей-інтернат «Соколята»

Першим завданням для роїв була «Туристсько-спортивна смуга перешкод»

Умови проведення:

1.Довжина дистанції до 500 м.

2.Перепад висот до 20 м.

3.Етапи смуги розміщення в коридорі промаркованому обмежувальною стрічкою .

4.Порядок старту визначався жеребкуванням. Також були і інші критерії завдання.

Другим завданням ,було «Перетягування линви»

Даний вид змагань проводиться за «Олімпійською системою»,у змаганнях беруть участь два рої по 6 учасників з рою. Мотузка стандартна діаметром до 60 мм. На мотузці позначається середина та дві маркувальні стрічки з обох боків на відстані одного метра від центрального маркера для першого учасника команди. Позначки різного кольору .

Третім завданням «Стрільба»

Виконання стрільб з пневматичної гвинтівки з відкритим прицілом . Стрільба по мішені №6 для пневматичної гвинтівки на дистанції 10 метрів .

Час стрільби – до 10 хв.

Кількість учасників -4 (з них 1 дівчинка)

Кількість позицій для стрільби,також чотири 

Пострілів має бути 8 , три з яких  пристрілочні .Є дві мішені .

Та положення – лежачи з упору.

Четверте завдання «Рятівник»

Проводиться у вигляді тестових завдань . До яких входять запитання з правил надання першої допомоги при опіках ,кровотечах,тощо.

Практичне завдання з елементами рятувальних робіт та надання долікарської допомоги.

Пятим завданням  гра «Відун»

До даного завдання входили,тестові завдання зі знання історії України, доби козаччини,українських військових формувань різних епох.

Шосте завдання «Ватра»

Представлення творчо – мистецького звіту рою(мистецька композиція)

Рій бере участь у складі – 8 чоловік.

Сьомим завданням «Бівак(таборування)»

Обов’язкові атрибути (хоругва,емблема,назва),біля яких повинно бути організоване чергування ,оцінка побуту,чистоти,доцільності розміщення,дотримання санітарно-гігієчних норм,стан спорядження,особистих речей ,посуду тощо.

Останнім восьмим завданням було «Добре діло»

(Про виконання завдань відповідно ідейним принципам лицарства)

Потрібно було скласти звіт,який складався у письмовій формі ,бажано на електронних носіях .Загальний обсяг звіту не повинен перевищувати 15 сторінок.

 

Отже,підіб’ємо підсумки :

Усі команди виконували завдання на досить високому рівні .Рої бігали,стрибали ,кричали.Суддям було важко визначити переможців ,тому що підготовка була на вищому рівні ,але все ж вони визначилися ,і зробили досить важкий вибір.

Отже,було визначено IVпризових місця :

I- Гніванська школа № 2

II-Гніванська школа №3

III-Сутисківська школа

 

IV-Тиврівсський ліцей-інтернат